Integrasjoner i DNB Regnskap
Ved hjelp av integrasjoner kan bedriften effektivisere arbeidshverdagen. Sjekk ut våre integrasjoner her!
Vi jobber kontinuerlig med nye integrasjoner og lanserer dem fortløpende.
Du aktiverer integrasjonene via hovedmenyen under markedsplassen når du er innlogget i DNB Regnskap.
Logg inn og finn din integrasjon
Merk!
Integrasjonen kan ha egen priser hos leverandør
Inkasso og factoring
Løsningen som gir deg penger på konto når du trenger det. Hjelp med finansiering og administrativt arbeid – alt på ett sted.Ved å velge Factoring fra Svea kan vi tilby en helhetlig factoringsløsning med automatisk faktura- og betalingshåndtering via API. Dette betyr at du alltid har oppdatert informasjon om fakturaen i ditt regnskap, noe som hjelper deg med bedre likviditetsstyring og effektiv oppfølging av ubetalte fakturaer.
Kontakt oss gjerne på mail eller på telefon 21542445.
Går mye av tiden din på å følge opp kunder som ikke betaler? Aktiver inkasso fra Svea, så kan du bruke tiden på det du er best på og samtidig få inn pengene dine raskere.
Kravia har ett av markedets mest populære integrasjon for små og mellomstore bedrifter:
- Overfør dine forfalte fakturaer til inkasso med ett klikk, eller sett opp automatisk overføring for å frigjøre enda mer tid.
- Bli kunde på 30 sekunder, og få oppdatert status og automatisk bokføring i sanntid.
- Du kan alltid finne alle detaljer på saken i Kravia sin Kundeweb.
- Konkurransedyktige vilkår
Å få betalt for dine produkter og tjenester skal være enkelt og oversiktlig. Med denne integrasjonen fra Axactor Norway kan du ved hjelp av ett klikk overføre forfalte fakturaer til inkasso.
Integrasjonen tilbyr:
- Gode økonomiske vilkår. Ingen årlig avgift og du beholder hele hovedkravet!
- En systemintegrasjon som er brukervennlig og forenkler innfordringsprosessen. Det er ingen bindingstid eller kostander ved å ta i bruk systemintegrasjonen
- Onboarding av kunder på 1-2-3. Løsningen aktiviseres ved noen få tastetrykk. Vi kan bistå i prosessen og gir opplæring ved behov, uten kostnad.
- Eget kundeteam bestående av fast saksbehandler og egen kundeansvarlig
- Brukervennlig og fleksibel kundeportal med egen rapportgenerator
- En erfaren og trygg samarbeidspartner med godt omdømme
Med vår integrasjonsløsning kan du nå integrere med DNB Regnskap på en rask og enkel måte.
Dette får du:
- Løsning for registrering hos Kredinor av deg som kunde på 2-3 minutter
- Presentasjon og overføring av inkassosaker fra DNB Regnskap til Kredinor med ett tastetrykk
- Løsning for automatisk oppdatering av saldo i DNB Regnskap og hos Kredinor ved direkte innbetalinger og ved kreditering
- Løsning for avregning og remittering med automatisk postering i kundereskontroen
- Tilgang til markedets mest konkurransedyktige inkassoavtale
Equity - få betalt - helst før Inkasso.
- Equity er en løsning for automatisert fakturaoppfølging og inkasso - fullt integrert med DNB Regnskap
- Dere fakturerer, krediterer og bokfører akkurat som før, i DNB Regnskap
- Equity speiler deres økonomisystem flere ganger om dagen
- Equity skreddersyr betalingsoppfølging for dine kunder, med hovedfokus på å få betalt før inkasso
- Dine kunder har en egen login hvor de har all relevant informasjon, om saldo, fakturahistorikk med mer, så det ikke er tvil om hva skyldner har utestående
- Equity tilbyr, som en del av tjenesten betalingsoppfølging, en applikasjon til DnB Regnskap, så du kan overvåke hele prosessen for betalingsoppfølgingen
Kredin automatiserer inhouse purringer og egeninkasso, så du får fordelene med outsourcing og egeninkasso uten tidsbruken eller de store kostnadene.
- Alt i ett purre- og inkassosystem som bruker Norges raskeste og mest effektive inkassometode (egeninkasso).
- Speiling av åpne poster fra regnskap rett inn i Kredin, med fortløpende oppdatering av betalinger/kreditnotaer.
- Velg hvordan det skal purres, og start innkrevingen (purringer og inkasso) ved å skru på semi- eller full autopilot.
- Du får betalingene rett på egen konto, og beholder selv kravet pluss alle renter og gebyrer!
- Integrert med regnskapssystemet, så sakene alltid er ajour! Automatisk inntektsføring av rente/gebyrinntekter i regnskapet.
Et samarbeid med KapitalKontroll gir deg full fleksibilitet og full automatikk. Vi kan bistå deg med hele eller deler av innfordringsløpet og har egen advokat som veileder deg ved behov.
Om KapitalKontroll – Egeninkasso KK2
Sammen skal vi skape fremtidens inkasso som innebærer lavere salær til dine kunder og økte inntekter til deg samtidig som du oppnår høy løsningsgrad og lavere kredittid.
Dette gjør integrasjonen:
KK2 sørger effektivt for at alle fakturaer som ikke er betalt ved forfall går inn i en saksgang som automatisk følger opp faktura helt til den er innbetalt eller saken ender hos namsmannen. Saksnummer i KK2 skrives tilbake til regnskapssystemet slik at du har full kontroll til enhver tid.
For mer informasjon eller les mer på hjemmesiden
Kasse og netthandel
PC Kasse er et moderne butikkdatasystem som løser butikker sine utfordringer fra innkjøp og salg, hele veien frem til regnskap.
- Driftssikkert, stabilt og lett å forstå
- Bruker jobber visuelt i kassen med en kombinasjon av touch, skanning og enkle søkerutiner
- Har alle tjenester tilgjengelig på grunnlisensen
- Kan tilpasses alle bransjer og teknologiplattformer
Kassesystem som er enkelt å bruke og logistikk A-Å.
DUELL er et komplett skybasert butikkdatasystem med kasse, logistikk og integrasjoner mot en rekke nettbutikker. DUELL og DNB Regnskap snakker sammen.
- Dagsoppgjør overføres ferdig kontert.
- Fakturagrunnlag overføres til regnskapet og reskontro håndteres fra .
- Kunde- og vareregister synkroniseres.
- Synkroniserer en gang i timen.
DUELL er et modulbasert butikkdatasystem som tilpasses din bransje og settes opp etter dine behov. Den ansatte har en superenkel kasse å bruke, samtidig som lederen har stålkontroll. Lett å lære, lett å bruke, lett å like.
Verdens mest brukte nettbutikk. Integrasjonen mellom DNB Regnskap og WooCommerce leveres som en sky-tjeneste. Enkel installasjon. 100% automatisert ordreoverføring. Ingen manuelle operasjoner.
Slik fungerer det:
- Produkter fra DNB Regnskap til WooCommerce:
- Produktene i DNB Regnskap oppdateres i WooCommerce nettbutikken
- Ordre fra WooCommerce til DNB Regnskap:
- Ordrer som registreres i WooCommerce overføres til DNB Regnskap enten som en ferdig betalt faktura eller som ordre til behandling
- Kunder fra DNB Regnskap til WooCommerce:
- Opprett og vedlikehold kundedata i DNB Regnskap mens dine kunder handler i nettbutikken.
iizy sin integrasjon henter automatisk salgsordre ut fra Shopify og bokfører det i ditt regnskapssystem. Det kan settes opp forskjellig levering av ordrene basert på betalingsmåte, for eksempel at de betalte ordrene skal bokføres mens andre skal faktureres.
Ordre/salg fra kasse og nettbutikk importeres inn i regnskapssystemet. Kan settes opp forskjellig levering av ordre basert på betalingsmåte, f.eks om de betalte ordrene skal bokføres mens andre skal faktureres.
Vår toveisintegrasjon kobler Multicase sammen med regnskapssystemet.
Regnskapsbunter hentes fra Multicase og importeres til regnskapssystemet. I tillegg oppdateres åpne poster og kundesaldo i Multicase basert på åpne poster fra regnskapssystemet.
En alt-i-ett løsning for netthandel, fra salg, fraktbestilling til regnskapsføring, tilpasset både B2B og B2C salg.
Du får:
- Enkel produktadministrasjon og kategorisering
- Gunstige fraktpriser
- Oversiktlig lagerbeholdning
- Enkel ordrebehandling med frakt- og leveringsalternativer
- Fri frakt-indikator og rabatt i handlekurven
- Tilpasningsmuligheter for priser, frakt og betalingsalternativer for B2B og B2C
Unimicro Nettbutikk integreres sømløst med regnskapssystemene DNB Regnskap, SpareBank 1 Regnskap, Eika Regnskap og Unimicro.
Integrasjonen sørger for:
- Fakturering og kreditering basert på ordrebehandling
- Gir full kontroll over kundekonto og salg av produkter direkte i regnskapet
- Automatisk bokføring av oppgjør av forhåndsbetalte ordre
- B2B order betalt med kredittfaktura følger utsendte hint iht. kundens utsendelsesplan i regnskapet
- Mulighet for to-veis synkronisering av produkter og priser
- Unimicro Nettbutikk er en helhetlig løsning du kommer raskt i gang med. Oppstartsveiledning med kvalifisert personell er inkludert i prisen. Vår erfaring viser at det lønner seg!
Fordeler:
- Enkel onboarding: med veiledning fra en ekspert
- Lav månedspris og en måned fri bruk
- Fastpris på etablering
Koble regnskapet og Shopify nettbutikken din sammen gjennom Unimicro Bridge, for automatisk bokføring og oppgjørshåndtering. Unimicro Bridge sender data i sanntid mellom regnskapssystemet og nettbutikken din uten at du behøver å gjøre noe. Unimicro Bridge vil bokføre faktura for deg når du har behandlet en ordre i nettbutikken. Du kan også koble til dine betalingsleverandører i Unimicro Bridge, da automatiseres hele jobben med bokføring av oppgjør, inkludert kostnadsføring av transaksjons- og kortgebyrer. 100 % skybasert. Enklere blir det ikke.
Om Unimicro Bridge:
- Tar mindre enn 5 minutter å sette opp
- Har du mer enn 50 ordre pr mnd sparer du over 3 timer manuelt arbeid
- Automatisk bokføring av oppgjør fra betalingsleverandører
- Du kan enkelt få tilgang til flere selskap med samme innlogging
Omnishop Central sin integrasjon gjør det enkelt å få overført dagsoppgjøret som bilagskladd i økonomisystemet.
Omnishop og Anova Kasse er moderne, brukervennlige programmer som håndterer drift, logistikk, økonomi og IT for kjeder av butikker. Programvaren egner seg for medlemseide kjeder, franchise, kjeder med kun sentraleide butikker og kombinasjoner av disse.
Ved hjelp av samarbeidspartnere og integrasjoner kan vi tilby tilknyttede løsninger for regnskap, kundeklubb, ordrebehandling for grossister, avanserte rapporteringsløsninger, etc.
Oppsett for overføring av dagsoppgjør gjøres enkelt i Omnishop central. Dagsoppgjøret overføres så til økonomissytemet ved angitte intervall.
Susoft leverer butikkdataløsninger. De har en enkel og moderne kasse med mye funksjonalitet, og også nettbutikker, blant annet med QR kode løsning til bord.
- Favrit gjør det enkelt å nyte opplevelsen. Bestill mat og drikke med mobilen og betal regningen enkelt. Du trenger ikke stå i kø eller vente på regningen.
- Vi synkroniserer salget ditt til DNB Regnskap
- Følg salget ditt i realtid i Favrit Dashbordet
- Si "ha det" til manuell inntasting til POS
iizy sin integrasjon henter ut daglig salg, gebyrer og utbetalinger fra Zettle og importerer det inn i ditt skybaserte regnskapssystem. Integrasjonen skiller også ut gebyrene slik at disse blir bokført på en egen konto. Dette gjør at du slipper å gjøre dette manuelt.
Unimicro Bridge er en kraftfull, skybasert integrasjonsplattform som gir deg sømløse, ferdiglagde integrasjoner og sanntids dataflyt direkte til ditt regnskapssystem. Med Unimicro Bridge kan du automatisere overføringen av netthandel- og handelsdata, slik at du unngår manuelle, tidkrevende oppgaver.
Hovedfunksjoner
- Automatisering: Automatiser bokføring av oppgjør for både nettbutikk og kassasystemer. Si farvel til manuelle prosesser.
- Nettbutikk Integrasjoner: Effektiv håndtering av nettbutikkintegrasjoner for en problemfri drift.
- Produkter: Enkelt system for produktsynkronisering mellom ditt regnskap og andre systemer, med mulighet for å lage tilpassede integrasjoner.
Fordeler:
- Enkel onboarding: Automatisk og brukervennlig aktivering av integrasjoner, gir en smidig start.
- Kostnadsfri etablering: Ingen oppstartskostnader.
- Lav månedspris
Integrasjon mellom eMonkey og DnB Regnskap.
For mer informasjon send oss en mail
Vi henter automatisk alle dagsoppgjør fra Lightspeed og overfører disse til ditt regnskapssystem. Skybaserte løsninger for din bedrift. Både sofistikert og intuitivt, like kraftig som det er enkelt — Lightspeed er mer enn bare et kassasystem: Det er hjertet i bedriften din.
Hvordan fungerer integrasjonen?
iizy sin integrasjon henter automatisk alle dagsoppgjør fra Lightspeed og overfører disse til ditt regnskapssystem. I tillegg kan den hente fakturagrunnlag og importere dette til regnskapssystemet slik at det kan faktureres ut derfra. Da vil kunder og produkter samtidig bli opprettet eller oppdatert.
Hvem passer integrasjonen for?
iizy sin integrasjon henter automatisk alle dagsoppgjør fra Lightspeed og overfører disse til ditt regnskapssystem. I tillegg kan den hente fakturagrunnlag og importere dette til regnskapssystemet slik at det kan faktureres ut derfra. Da vil kunder og produkter samtidig bli opprettet eller oppdatert.
24Nettbutikk er en av Norges største plattformleverandører innen e-handelsbransjen. Med iizy blir det enda enklere.
Hvordan fungerer integrasjonen?
Vår integrasjon henter ut ordre fra 24Nettbutikk og importerer dem i regnskapssystemet deres. Det kan settes opp forskjellig levering av ordrene basert på betalingsmåte, for eksempel om de betalte ordrene skal bokføres mens andre skal faktureres.
Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle som i dag har nettbutikken sin i 24Nettbutikk og ønsker en sømløs overføring av ordre til sitt regnskapssystem.
Daglig postering av oppgjør og omsetning fra Zettle
Bilag ligger under Bilagsregistrering (Kladd) i ditt regnskapssystem
Integrasjon fører utbetalinger, gebryrer og inntekter daglig.
Velg mellom postering av omsetning:
Inntekter per mva sats i Zettle
Inntekter per produkt katergori i Zettle
Integrasjon bruker standard mva kode knyttet til konto i kontoplan
Handel i Praksis (HIP) er en brukervennlig kasseløsning for alle.
HIP er et butikkdatasystem fra BestValue som er tilpasset alle typer varehandelsbedrifter. Alt fra frittstående butikker som bruker ekstern regnskapsfører, til større kjeder. HIP håndterer kassesalg på datakasse, nettbutikk, fakturering, ordre, lagerstyring, kundepleie, timebooking, innkjøp, samt tyngre kjedeløsninger med flere utsalg.
HIP er regnet for å være blant markedets mest brukervennlige løsninger og brukere uten dataerfaring lærer enkelt å bruke HIP på kort tid.
Eksporterer dagsoppgjør fra Amendo POS til ditt ERP system
Amendo Group leverer en komplett kasseløsning med sin egenutviklede programvare Amendo POS, som har integrasjon mot ditt ERP system. Dette bidrar til å effektivisere driften, og gjør jobben enklere for regnskapsfører som får dagsoppgjør direkte overført til regnskapsprogrammet.
Fra kassesystemet kan regnskapsdata automatisk overføres til ERP med et gitt intervall. Overføringen inneholder data genererte i z-rapporter i en gitt periode. Eksporten overføres direkte til ERP via deres API. Det er påkrevd med utfylt kontooppsett for at overføringen kan starte, og at alle kontoene er opprettet i valgt regnskapsprogram.
Data Nova AS er en ledende leverandør av forretningssystemer WEBERP og RETAIL/ IZI for vare- og tjenestesalg og tilbyr integrasjon til ditt ERP system.
Med å bestille integrasjon til Uni Micro vil du få et sømløst system som gir en betydelig forenkling og automatisering av bokføring av salg og betalings informasjon daglig.
Integrasjonen ivaretar at kontantstrømmen din spaltes opp på ulike betalingstyper, og salgsrapporteringen kan tilpasses etter et bredt utvalg av dimensjoner, for eksempel prosjekt, funksjon, ansvarsområder, mva-satser, mm.
Integrasjon kan utvides videre med overføring av Salgsordre/faktura detaljer og eventuelt innbetalinger. Integrasjon av kunder og varer foretas i samråd.
Reiseoppgjør | Utlegg | Service
TravelText er en brukervennlig og fleksibel løsning for reiseregning, utlegg og kjørebok.
Nøkkelfunksjoner:
- Reise, utlegg og kjørebok - raskt og enkelt for brukerne, effektivt for administrasjonen!
- Integrert del av økonomisystemet
- Kjørebok med GPS-sporing og støtte for bompenger
- Automatisk tolkning av kvitteringer
- Attestering i henhold til deres selskapsstruktur
- Automatisk beregning av diett på reise
- Registrering underveis
- Kast papir-kvitteringene og ta farvel med jobb-kvitteringer som hoper seg opp
Cardboard holder styr på SaaS-utgiftene dine med virtuelle kort og automatisk kvitteringsinnsamling.
Cardboard gir deg smarte virtuelle betalingskort for å få full kontroll over alle SaaS-tjenestene du kjøper som bedrift.
Med automatisk kvitteringsinnsamling kan Cardboard automatisere regnskapet ditt.
Eksporter månedens betalinger, riktig bokført med bilag, rett fra Cardboard til Unimicro.
Styrearbeid og CRM
Bård er en smart og moderne tilnærming til styrearbeid. Samle dokumentasjon på ett sted, koble til regnskapssystemet og la styreroboten ta seg av det formelle.
Les mer her
iizy er utviklet for å forenkle overføring av fakturaer fra forskjellige systemer. Vår løsning er skybasert og informasjon om nye fakturaer overføres direkte til regnskap.
iizy støtter blant annet integrasjon mot følgende systemer:
- Future
- MyRent
- ProMeister Business System
- Klarna
- VisBook
JobOffice er et modulbasert, brukervennlig bransjesystem for rørleggere og elektrikere, utviklet av fagfolk med lang erfaring. Systemet kommuniserer med IT-systemene hos bransjens grossister og kjeder, for utveksling av varepriser, bestillinger, leverandørfakturaer, pakksedler og liknende. Du kan starte i det små - og kjøpe flere moduler etter behov.
- Kalkuler prosjekter med enkelt og oversiktlig kalkyleverktøy
- Tilbudsbrev, varebestilling til grossist og FDV-dokumentasjon genereres automatisk.
- Planlegg og bemann prosjekter på en enkel og oversiktlig måte
- Fyll ut sjekklister, registrer avvik og dokumenter med bilder – mens du er ute på jobb
- Registrer forbruk (varer og timer) elektronisk, gjerne mens du er ute på jobb- og send faktura med det samme
- Eksporter regnskapet ditt til DNB Regnskap
Prosjektarbeid trenger ikke være så vanskelig og tidkrevende som mange tror. Med modulen er det enkelt å planlegge, styre og tildele aktiviteter til alle som skal utføre en oppgave i prosjektet – og følge opp at de blir utført i tide. Modulen inneholder:
- Salgsordre og faktura
- Innkjøpsordre og leverandørfaktura
- Timeregistrering fra arbeidsoppgaver på mobilen
- Kjørebok/reiseregning
- Dokumenthåndtering inkl bilder fra telefon
- Sjekklister
- OnSite
- HMS-rapportering og brukere
- Økonomiske rapporter, prognoser og statusovervåking
Integrasjon overfører fakturajournal, kunder, produkter samt kopi av pdf faktura.
Om ProdSys ERP
ProdSys er et skybaserte ERP-system som leverer et verktøy for hele bedriften fra henvendelse til levert produkt. Passer for alle type produksjonsbedrifter uansett størrelse. Unik oppbygging som gjør at systemet kan brukes av alle bransjer.
Integrasjon med RecMan for overføring av fakturaer.
Digitool er et verktøy for service og internkontroll. I tillegg ligger det komplett lager og logistikk i løsningen.
Komplett verktøy for service, internkontroll og logistikk: Digitool er en helhetlig plattform som forenkler og effektiviserer den daglige driften for bedrifter innen service, ordre, kontroll, utleie, lager og logistikk. Løsningen er modulbasert, tilpasset ulike bransjer, og tett integrert med Microsoft 365 for sømløs dokumenthåndtering.
Passer for alle bransjer
Digitool er skreddersydd for bedrifter som jobber med:
- Service og vedlikehold
- Utleie
- Lager og logistikk
- Produksjon
Sømløs integrasjon mellom HaloPSA og ditt ERP system for smartere kunde- og salgsadministrasjon
Effektiviser virksomheten din med vår kraftige integrasjon mellom HaloPSA og ditt ERP system, som gir deg full kontroll over kundedata, salg og fakturering. Med toveis synkronisering av kunder, kontaktpersoner og produkter kan du enkelt holde alle oppdatert, uansett hvilket system du bruker.
Sømløs integrasjon mellom webCRM og ditt ERP system for smartere kunde- og salgsadministrasjon
Effektiviser virksomheten din med vår kraftige integrasjon mellom webCRM og ditt ERP system, som gir deg full kontroll over kundedata, salg og fakturering. Med toveis synkronisering av kunder, kontaktpersoner og produkter kan du enkelt holde alle oppdatert, uansett hvilket system du bruker.
Bransjeløsning
KlubbAdmin er idrettens løsning for medlemsadministrasjon i idrettslag, bedriftsidrettslag, grupper og idrettsskoler
Eksporter bilagsfilen fra NIF KlubbAdmin og importer den inn i DNB Regnskap via Importsentralen.
Enkelt og effektivt verktøy for å sende dine pakker
- Enkel å bruke
- Støtte for de mest brukte transportørene
- Klargjort for integrasjon mot de mest brukte nettbutikkløsningene
- Virker med alle skrivere
- Plattform-uavhengig
Smart timeføring. Proresult skreddersyr digitale løsninger for bygg og anleggsbransjen.
Proresult har en visjon om å skape en enklere arbeidshverdag for kundene og gjøre det enkelt å komme i gang.
- Kunder, prosjekter, ansatte, fakturagrunnlag og lønnseksport sendes løpende til DNB Regnskap.
- Leverandørfaktura sendes tilbake fra DNB Regnskap til Proresult.
- Brukerne sparer tid og slipper unødige manuelle dobbelt- og feilregistreringer.
- Løsningen er brukervennlig og enkel å tilpasse kundens behov.
Smart forretningskontroll for håndverkere og entreprenører. Elite Entreprenør er en løsning for prosjektstyring, oppgavehåndtering, kundeoppfølging, intelligent timefangst og sikker håndtering av tegninger og dokumenter.
- Løpende oversending av ansatte, kunder og prosjekter til DNB Regnskap
- Løpende oppdatering ved endringer i ansattkort, kundekort og prosjektstatus
- Brukervennlig verktøy for kontroll og oversending av timer og tidsdata
- Kundespesifikk tilpasning av tidskoder og lønnsarter inngår
- Unngå feilføring og spar tid
Få full kontroll over dine prosjekter og ressurser med en komplett operasjonell programvare. Prosjektstyring, timeføring, ressursplanlegging og fakturering i ett system, det blir ikke enklere.
Hva hjelper integrasjonen meg med?
- Med denne integrasjonen overføres fakturaer, kunder og prosjekter automatisk fra Moment til DNB Regnskap
- Når faktura er ferdigstilt, overføres den umiddelbart til DNB Regnskap. Det samme gjelder kunder og prosjekter.
- Moment er master, og når en ny kunde eller et prosjekt opprettes eller oppdateres, overføres data fra Moment til DNB Regnskap
Automatisk import av fakturaer fra dekk- og verkstedssystem.
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Future? Da har iizy en god løsning for deg! Future er integrert med DNB Regnskap
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i MyRent? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til MyRent som automatisk importerer bilag basert på transaksjoner, gebyrer og utbetalinger fra betalingsløsningen og inn til DNB Regnskap
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Promeister Business System? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til ProMeister Business System som automatisk importerer fakturaene fra bilverkstedssystemet og inn til DNB Regnskap.
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Visbook? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til VisBook som automatisk importerer hovedposteringer fra booking- og hotellsystemet og inn til DNB Regnskap.
Spoortz er en totalleverandør til foreninger og idrettslag. Plattformen tilbyr blant annet kommunikasjon og medlemsadministrasjon.
Fakturering av kontingenter og aktiviteter, samt oppfølging av krav skjer gjennom plattformen. Spoortz kan også integreres med DNB Regnskap for inntektsføring.
Spond Club er et gratis og komplett medlemssystem som gir total oversikt og full kontroll for både store og små idrettslag, samt organisasjoner.
I tillegg til at Spond Club har en godkjent Norges Idrettsforbund-integrasjon, så kan du kommunisere enkelt ut mot alle medlemmene dine eller ønsket målgruppe på tvers av grupper, samt kreve inn kontingenter og avgifter.
Du har også en egen løsning for idretts- og aktivitetsskole, samt en digital innsamlingsløsning - en morsom og trygg måte å få inn penger til klubben!
Automatisk uthenting av fakturaer fra Handyman til regnskapssystemet.
Integrasjonen vil automatisk importere faktura fra Handyman.
Verkstedsystem hvor regnskapsbilag og fakturaer overføres til ditt regnskapssystem. Kunder vil samtidig bli opprettet eller oppdatert. Evt. KID info vil være med. Integrasjonen benytter kontoer fra Helios sin kontoplan og får med informasjon om oppgjørsform på kontantfakturaene slik at disse blir lukket i regnskapet.
Overføring av fakturaer fra Infoeasy ERP til regnskapssystemet. Vi kan også bistå med å automatisere import av regnskapsbilag til Infoeasy fra fagsystemer, kassesystemer etc.
Autoexperten er en landsomfattende bilverkstedkjede. Autoexperten by iizy overfører fakturainformasjon til ditt regnskapssystem slik at ditt regnskap blir oppdatert fortløpende.
iizy mottar fortløpende fakturainformasjon fra Entre Office og importerer fakturaene automatisk i ditt regnskapssystem
Cordel er tilpasset håndverkere. Integrasjon leser automatisk fakturaer og kreditnotaer fra Cordel. Vi får med fakturalinjer, KID, forfallsdato, kundeinformasjon og prosjektnummer i overføringen og sørger for at regnskapssystemet ditt er oppdatert til enhver tid.
Online bookingsystem for overnatting, reiseliv og utleie.
Uthenting av KID-betalinger fra Nets og importerer disse daglig i EasyNetBooking slik at man slipper å registrere innbetalinger manuelt. For å benytte denne tjenesten så må man ha en OCR/KID-avtale med banken, samt aktivere KID med riktig antall siffer i 6.1 Hotellet. iizy uthenter faktura fra EasyNetBooking og klargjør disse for import i regnskapssystemet. Overføringen settes opp etter et valgfritt intervall og sendes til regnskapsfører.
Fagsystem for alle som utfører serviceoppdrag.
Integrasjonen synkroniserer ordre/fakturagrunnlag og kunder mellom systemene og kan tilpasses etter bedriftens behov.
Med DNB Regnskap + Mobile Worker har du alt du trenger for å kunne administrere bedriften og prosjektene dine på en enkel måte som sparer deg for mye tid.
Sammen med DNB Regnskap har Mobile Worker laget en løsning som gjør at du kan få unna kontorarbeidet med få klikk på mobilen før du drar hjem fra byggeplassen, slik at du slipper lange kvelder og helger på kontoret.
Du kan gjerne bruke PC, men kan fint klare deg kun med mobilen. Alt du trenger er samlet i appen:
- Registrer timer, materiell og utlegg, enkelt hver dag
- Opprett tilleggsarbeid på farten og sikre at du får betalt for det
- Send faktura rett fra mobilen direkte til kunden med en gang jobben er gjort
- Dokumenter arbeidet med sjekklister, avvik, bilder og tegninger
- HMS Håndbok og Internkontroll
- Elektronisk kjørebok (tilleggsvalg)
- Så lett at alle ansatte mestrer det kjapt!
Dette er bare litt av det du får med Mobile Worker sammen med DNB Regnskap.
Prøv gratis i 30 dager uten binding!
Integrasjonen overfører faktura til regnskapssystemet og kan bistå med sending av EHF-faktura og sending til fakturaprint.
iizy er leverandør av integrasjon med regnskap for SendRegning, og tilbyr automatiske overføring av kundereskontro. Eksporten inkluderer alle poster fra kundereskontroen i SendRegning, både fakturaer, kreditnotaer, betalinger, purringer osv.
Automatisk bokføring av fakturaer fra OfficeRnD i PowerOffice Go samtidig som kunder opprettes og oppdateres. Integrasjonen kan også overføre betalinger mellom systemene, og knyttes opp mot betalingsløsninger som f.eks. Stripe.
Integrasjonen henter automatisk fakturaene fra Sanimalis og oppretter i regnskapssystemet.
Flexi-Innfordring leveres av Flexi-Soft AS og er et komplett og funksjonsrikt fagsystem for inkassobyråer. Det muliggjør en smidig og rask saksbehandling og er utviklet gjennom mange års samarbeid med inkassobransjen.
iizy er integrert med Predator, og leverer automatisk fakturaintegrasjon slik at kreditor får pengene raskest mulig og det manuelle arbeidet reduseres både for kreditor og for inkassobyrå.
Omnii Helse gjør regnskapet enklere for helsebransjen!
Omnii Helse er en selvstendig applikasjon som effektivt konverterer regnskap fra Opus Dental til DNB Regnskap.
Dette gjør integrasjonen:
- Effektiviserer samarbeidet mellom regnskapsfører og tannlege
- Kutter kostnader og unødvendige prosesser med automatisert overføring av dags og månedsoppgjør fra Opus Dental
- Tilpass kontoplan etter ønske
- Automatisk bokføring
Contracting Works er et verktøy for ordre- og prosjektstyring med håndtering av timer, materiell og dokumentasjon mot ordre, repeterende ordre og prosjekt/anlegg.
Lynets hastighet
Det finnes lastebiler og det finnes formel 1 biler. De er bygget forskjellig for å dekke ulike behov. Contracting Works er bygget for hastighet – med løsninger som fyller hele lasterommet. Med sømløse integrasjoner mellom systemene flyter timer, materiell, dokumenter og faktura dit det skal til enhver tid.
Du har styringen
CW er bindeleddet mellom håndholdt og regnskap. Vi lever for fri flyt av data. Det er du som har kontrollen over hvilket system du bruker til hva. I kombinasjon med dashbord og gode rapporteringsmuligheter, gir dette deg konstant kontroll – hele tiden.
Supervåpen
Skal vi lykkes, må du lykkes. Vårt fokus er å utvikle tjenester som gjør deg bedre. Tjenestene kaller vi for supervåpen. Et supervåpen skal løse en oppgave minst 10 ganger bedre enn du er vant med. Løsningen er enkel å komme i gang med og er tett integrert mot mobil datafangst og økonomisystemet.
SmartDok er et dokumentasjonssystem for bygge- og anleggsnæringen. Integrasjonen med iizy overfører data automatisk til ERP-systemer, sparer tid og reduserer feil. Den er perfekt for de som bruker SmartDok og vil ha en smidig overgang til DNB Regnskap.
Automatisk fakturaflyt med utgangspunkt i fakturajournalene fra modulene i Cars slik at de kan brukes til å føre regnskap, fakturaoppfølging med mer.
Iizy har løsninger for å hente fakturainformasjon fra ditt regnskapssystem og setter opp at nye fakturaer fortløpende sendes til Svea uten at du trenger å gjøre noe annet enn å registrere fakturaene som før.
Fakturaer hentes fortløpende fra Nexudus og importeres i regnskapssystemet. Betalinger hentes fra regnskapssystem og registreres i Nexudus. Det sendes daglig betalingsrapport per e-post til selskapet som viser hvilke betalinger som er registrert, hvorvidt det er betalt for mye/for lite etc. Vi kan også distribuere EHF-fakturaer fra Nexudus. Da vil vi jevnlig oppdatere i Nexudus hvilke kunder som kan motta EHF, slik at fakturadistribusjon fra Nexudus deaktiveres for disse. Vi sender EHF-faktura til alle kunder hvor fakturadistribusjon er deaktivert i Nexudus.
Ta kontakt oss på mail for bestilling. Når integrasjonen er bestilt vil en tekniker fra iizy veilede deg gjennom oppsettet.
Flexi-Innfordring leveres av Flexi-Soft AS og er et komplett og funksjonsrikt fagsystem for inkassobyråer. Det muliggjør en smidig og rask saksbehandling og er utviklet gjennom mange års samarbeid med inkassobransjen.
Integrasjonen henter automatisk fakturaene fra Telaris og oppretter i regnskapssystemet.
Transportsystem for anlegg og logistikkplanlegging
Accountflow er en avstemmingsplattform skreddersydd for regnskaps- og forretningsfolk for å hjelpe med å øke effektiviteten.
Integrasjonen vil hente ut alle utlegg og dommerregninger i IdrettsOppgjør og overføre dem til ditt regnskapssystem for utbetaling og bokføring.
Norges Idrettsforbund og iizy har signert en langsiktig samarbeidsavtale og skal nå forenkle og effektivisere IdrettsOppgjør!
Hvordan fungerer integrasjonen?
Integrasjonen vil hente ut alle utlegg og dommerregninger i IdrettsOppgjør og overføre dem til ditt regnskapssystem for utbetaling og bokføring.
Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle som bruker IdrettsOppgjør og ønsker å sette opp en automatisk overføring av utlegg og dommerregninger slik at disse blir bokført uten manuelle prosesser.
Vår integrasjon henter automatisk fakturaer fra Verendus og leverer dem til ditt regnskapssystem.
Forretningssystemet som hjelper bobil-, snøscooter, MC, båt- og bilforhandlere å nå sitt fulle potensiale. Med integrasjon fra iizy så blir det enda enklere!
Hvordan fungerer integrasjonen?
Vår integrasjon henter automatisk fakturaer fra Verendus og leverer dem til ditt regnskapssystem.
Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle som bruker Verendus og ønsker en automatisk overføring av fakturaer til regnskapssystemet ditt.
Vi overfører klienter, saker, fakturagrunnlag og utlegg fra Advisor til ERP, samt overfører informasjon om åpne fakturaer fra ditt ERP-system tilbake til Advisor.
Advisor247 er et fagsystem for små og store advokatfirmaer. Intuitivt, effektivt og lønnsomt. Hele advokatens kjernevirksomhet i en skybasert løsning og med iizy kan arbeidsdagen bli enda enklere!
Hvordan fungerer integrasjonen?
Vi overfører klienter, saker, fakturagrunnlag og utlegg fra Advisor til ERP, samt overfører informasjon om åpne fakturaer fra ditt ERP-system tilbake til Advisor. Ved å automatisere denne prosessen frigjør dere verdifull tid, samtidig som dere unngår å gjøre unødvendige inntastingsfeil.
Hvem passer integrasjonen for?
Denne integrasjonen passer for alle advokater som bruker Advisor og ønsker en sømløs overføring til sitt regnskapssystem.
rovet Cloud er et brukervennlig programvare for administrasjon av veterinærpraksis som hjelper brukere å spare tid og fokusere på det som betyr mest – å ta vare på pasientene og utvide virksomheten.
Hvordan fungerer integrasjonen?
Integrasjonen kan settes opp på fire forskjellige måter:
- Automatisk overføring av fakturaer til regnskapssystemet
- Automatisk registrering av betalinger i Provet Cloud
- Fakturadistribusjon
- Overføring av fakturaer til fakturaoppfølging og inkasso
Hvem passer integrasjonen for?
Integrasjonen med Provet Cloud passer for alle som bruker dette veterinærsystemet og som ønsker å automatisere flere av de manuelle prosessene og bli mer effektiv og mindre personavhengig.
Adminkit samler arbeidet med HR, personaloppgaver, avtaleforvaltning og GDPR-dokumentasjon, slik at du får kontroll og sparer masse tid.
Hva hjelper integrasjonen meg med?
Integrasjonen mellom Adminkit og ditt ERP system muliggjør sømløs datautveksling ved oppstart og ved behov manuelt. Enhver endring utført i Adminkit kan overføres til ditt ERP system med kun et knappetrykk.
Adminkit er utviklet for små- og mellomstore bedrifter, fokusert på å effektivisere arbeidsdager med mange ulike oppgaver. Helt uten oppstartsgebyr og en lynrask oppstart på bare 5 minutter, er Adminkit enkelt å ta i bruk.
Med Adminkit får du tilgang til et omfattende sett med funksjoner, inkludert:
- Personalinformasjon
- Arbeidskontrakter
- Digital signering
- Ferdige malverk
- Ferieplanlegging
- Fraværsregistrering
- Avtaleforvaltning
- GDPR-dokumentasjon
- Integrasjonen til ditt ERP system inkludert
Med en integrasjon mellom ELinn og Unimicro kan du som elektriker utføre all daglig bransjespesifikk ordrebehandling i ELinn. Alle nye ordrer, kunder, timer og varer overføres til Unimicro for videre fakturering og regnskap.
Avare løser din bedrifts behov for lagerstyring.
Få informasjon om tilgjengelige varer rett inn i salgsmodulen.
Du får varsling på varer som må kjøpes inn til lager, med ferdig laget bestillinger til leverandør.
Full oversikt over leveranser som skal gjøres, og enkelt plukke, pakke og sende varer.
Avare er bygget på samme teknologi som DNB regnskap. Det gjør at Avare blir en integrert del av regnskapssystemet.
Avare gjør alle bokføringer ved innkjøp og lagerhold automatisk, slik at du ikke behøver å ha spesifikk kunnskap om regnskapsregler.
Avare er integrert med POS løsninger, nettbutikker og fraktberegningsportaler.
Betalingsløsninger
Lei av manuell fil- og rapporthenting fra betalingsleverandører? Vår integrasjon automatiserer bokføring av oppgjør og utbetalinger.
Hvorfor velge denne løsningen?
Tidseffektivitet: Automatiser prosessen med å hente og bokføre utbetalinger, og frigjør tid til andre viktige oppgaver
Redusert risiko for feil: Unngå vanlige manuelle bokføringsfeil
Nøyaktighet: Sikre at oppgjør og gebyrer alltid bokføres korrekt og i sanntid for mer nøyaktige regnskapsdata
Oversikt og kontroll: Få oversikt over dine daglige oppgjør og gebyrer
Unimicro Bridge integrerer med betalingsleverandører og støtter ulike bokføringsmetoder.
Onboardingen viser hvilke bokføringsmetoder som støttes, dersom foretrukket metode ikke støttes.
Lei av manuell fil- og rapporthenting fra betalingsleverandører? Vår integrasjon automatiserer bokføring av oppgjør og utbetalinger.
Hvorfor velge denne løsningen?
Tidseffektivitet: Automatiser prosessen med å hente og bokføre utbetalinger, og frigjør tid til andre viktige oppgaver
Redusert risiko for feil: Unngå vanlige manuelle bokføringsfeil
Nøyaktighet: Sikre at oppgjør og gebyrer alltid bokføres korrekt og i sanntid for mer nøyaktige regnskapsdata
Oversikt og kontroll: Få oversikt over dine daglige oppgjør og gebyrer
Unimicro Bridge integrerer med betalingsleverandører og støtter ulike bokføringsmetoder.
Onboardingen viser hvilke bokføringsmetoder som støttes, dersom foretrukket metode ikke støttes.
Lei av manuell fil- og rapporthenting fra betalingsleverandører? Vår integrasjon automatiserer bokføring av oppgjør og utbetalinger.
Hvorfor velge denne løsningen?
Tidseffektivitet: Automatiser prosessen med å hente og bokføre utbetalinger, og frigjør tid til andre viktige oppgaver
Redusert risiko for feil: Unngå vanlige manuelle bokføringsfeil
Nøyaktighet: Sikre at oppgjør og gebyrer alltid bokføres korrekt og i sanntid for mer nøyaktige regnskapsdata
Oversikt og kontroll: Få oversikt over dine daglige oppgjør og gebyrer
Unimicro Bridge integrerer med betalingsleverandører og støtter ulike bokføringsmetoder.
Onboardingen viser hvilke bokføringsmetoder som støttes, dersom foretrukket metode ikke støttes.
Lei av manuell fil- og rapporthenting fra betalingsleverandører? Vår integrasjon automatiserer bokføring av oppgjør og utbetalinger.
Hvorfor velge denne løsningen?
Tidseffektivitet: Automatiser prosessen med å hente og bokføre utbetalinger, og frigjør tid til andre viktige oppgaver
Redusert risiko for feil: Unngå vanlige manuelle bokføringsfeil
Nøyaktighet: Sikre at oppgjør og gebyrer alltid bokføres korrekt og i sanntid for mer nøyaktige regnskapsdata
Oversikt og kontroll: Få oversikt over dine daglige oppgjør og gebyrer
Unimicro Bridge integrerer med betalingsleverandører og støtter ulike bokføringsmetoder.
Onboardingen viser hvilke bokføringsmetoder som støttes, dersom foretrukket metode ikke støttes.
Lei av manuell fil- og rapporthenting fra betalingsleverandører? Vår integrasjon automatiserer bokføring av oppgjør og utbetalinger.
Hvorfor velge denne løsningen?
Tidseffektivitet: Automatiser prosessen med å hente og bokføre utbetalinger, og frigjør tid til andre viktige oppgaver
Redusert risiko for feil: Unngå vanlige manuelle bokføringsfeil
Nøyaktighet: Sikre at oppgjør og gebyrer alltid bokføres korrekt og i sanntid for mer nøyaktige regnskapsdata
Oversikt og kontroll: Få oversikt over dine daglige oppgjør og gebyrer
Unimicro Bridge integrerer med betalingsleverandører og støtter ulike bokføringsmetoder.
Onboardingen viser hvilke bokføringsmetoder som støttes, dersom foretrukket metode ikke støttes.
Lei av manuell fil- og rapporthenting fra betalingsleverandører? Vår integrasjon automatiserer bokføring av oppgjør og utbetalinger.
Hvorfor velge denne løsningen?
Tidseffektivitet: Automatiser prosessen med å hente og bokføre utbetalinger, og frigjør tid til andre viktige oppgaver
Redusert risiko for feil: Unngå vanlige manuelle bokføringsfeil
Nøyaktighet: Sikre at oppgjør og gebyrer alltid bokføres korrekt og i sanntid for mer nøyaktige regnskapsdata
Oversikt og kontroll: Få oversikt over dine daglige oppgjør og gebyrer
Unimicro Bridge integrerer med betalingsleverandører og støtter ulike bokføringsmetoder.
Onboardingen viser hvilke bokføringsmetoder som støttes, dersom foretrukket metode ikke støttes.
Fører du regnskap i DNB Regnskap, men tar imot betalinger i Klarna? Da har iizy en god løsning for deg!
iizy har utviklet integrasjon til Klarna som automatisk importerer bilag basert på transaksjoner, gebyrer og utbetalinger fra betalingsløsningen og inn til DNB Regnskap
Automatisk bokføring av oppgjørene fra Stripe ved at vi fortløpende henter informasjon om hva du har fått utbetalt fra Stripe og bokfører dette mot regnskapskonto for bank, med egne posteringer for hver enkelt kundebetaling, samt kostnadsføring av Stripe sine gebyrer.
BI | Analyse | Bærekraft
Skybaserte rapporteringsløsninger
- Rapportering
- Konsern
- Årsoppgjør
- Business intelligence
- Budsjett
- Likviditet
- Signering
- Harmoni
Denne integrasjonen er felles for tre av Sticos sine skybaserte løsninger innenfor regnskapsanalyse og oppdragsstyring. Oppsettet gjøres kun én gang og fungerer sømløst mot både Sticos Rapport, Sticos Likviditet og Sticos Oversikt. De ulike løsningene fungerer uavhengig av hverandre og du velger selv hvilken løsning du ønsker tilgang til.
- Sticos Oversikt
Oppdragsstyring og kvalitetssikring av regnskap. - Sticos Rapport
Rapporteringsverktøy som viser oversiktlige regnskapsrapporter og nøkkeltall. - Sticos Likviditet
Likviditetsstyringsverktøy som gir deg viktig beslutningsstøtte når du skal ta valg av økonomisk betydning.
OneStop Reporting tar over der økonomisystemet stopper – med OneStop Reporting får du rapporter og budsjetter, som maksimerer innsikten i din bedrift.
- Excel-basert rapportdesigner
- Lag egne rapporter og input-formularer
- Deling av rapporter og rapportpakker til kollegaer og klienter med varslingsfunksjon
- Egne kommentarark som følger rapportene når de arkiveres
- Drill-down på transaksjonsnivå med bilagsvisning
Konsolidering.no har alt du trenger for å effektivisere konsernrapporteringen til din bedrift. Vårt rapporteringsverktøy lar deg enkelt bygge dine egne rapporter som sammen med våre standard KPI visninger gir deg det totale bildet du trenger for en effektiv sammenstilling og rapportering av konsern.
Dynamik bokfører effektivt alle dine verdipapirtransaksjoner, slik som kjøp/salg av fond, aksjer, obligasjoner og lignende, og sikrer riktig regnskaps- og skattebehandling.
Det kan være både komplisert og kostnadskrevende å føre et regnskap med mange verdipapirtransaksjoner som aksjekjøp/-salg, fondsbytter og re-investering av utbytte.
Dynamik har laget et program som gjør denne jobben enkel.
Høy grad av digitalisering og automatisering sparer både tid og kostnader.
Les mer her
Digital aksjeeierbok som holder oversikt over aksjonærer, selskapshendelser og transaksjoner. Forenkler innlevering av aksjonærregisteroppgaven og samhandling rundt eierskap. Administrer opsjoner, ansatteierskap og investorer og se fullt utvannet aksjeeierbok.
Unlisteds aksjeeierbok gir komplett oversikt over aksjeeierboka, eiere og aksjetransaksjoner. Forenkler innlevering av aksjonærregisteroppgaven og samhandling rundt eierskap.
Det legges til rette for ansatteierskap gjennom muligheten for opprettelse og utsendelse av opsjonsavtaler, inkludert utforming av betingelser og generering av juridisk bindende avtale. De ansatte kan signere og se egne avtaler grafisk fremstilt med tilhørende dokumentasjon. Administrasjonen i selskapet kan følge med på opptjeningen og utøvelse av opsjoner for å sikre at de ansatte til enhver tid er tilstrekkelig insentivert.
Med fullt utvannet aksjeeierbok kan en se et mer fullstendig eierskap i selskapet og hvilke forpliktelser en har mot kapitalen i selskapet, være seg gjennom konvertible lån, tegningsretter eller opsjoner.
Dokumenter som knytter seg til eierstruktur og endringer i denne som vedtekter, aksjonæravtaler og generalforsamlingsprotokoller samles på en plass, og knyttes til de ulike hendelsene i selskapet.
Økonomirapporter og avstemming – Automatisert, enkelt og oversiktlig.
Vår integrasjon henter automatisk data fra ditt regnskapssystem og leverer dem til ønsket rapporterings- og analyseplattform, som Power BI, Excel eller andre. Integrasjonen gir deg mulighet til å koble deg til interaktive rapporter for rask og effektiv innsikt på tvers av dine selskaper.
Å få et klimaregnskap for bedriften din har aldri vært lettere og raskere! Bruk dine regnskapsdata til å automatisk kartlegge din bedrifts klimapåvirkning.
MoreScope estimerer utslipp fra alle innkjøpene dine basert på en algoritme utviklet av SINTEF. Estimatene kan enkelt overskrives dersom du har mer informasjon om forbruk eller du kan etterspørre data fra din leverandør. Data kan også hentes fra andre integrasjoner, som for eksempel strømforbruk, EPDer (Environmental Product Declaration) og andre systemer.
Et intuitivt, pålitelig og raskt rapporteringsverktøy. Ta de riktige beslutningene med oppdaterte økonomiske og operasjonelle data.
- Skybasert, lokalt installert, regneark
- Sanntids datatilgang
- Ingen manuelle feil
- Kombinere ulike applikasjoner i én sannhetsplattform
- Laveste detaljnivå
Energi.ai tilbyr en unik markedsledende løsning for å måle ditt klimafotavtrykk. Start din reise for å redusere og bli klimanøytral nå.
- Full oversikt gjennom automatisert karbon regnskap
- Startpunkt for å redusere, erstatte og fjerne CO2-utslipp.
- Gjør deg klar for å rapportere på ditt klimafotavtrykk
- Posisjoner deg for å vinne nye kunder gjennom en grønn profil
- Enkelt å komme i gang - på minutter har du oversikt
- Ferdig integrert til regnskap
- Meget konkurransedyktig på pris
StockAccounter er et sky-basert verktøy for fullstendig og nøyaktig bokføring av transaksjoner med verdipapirer på noterte markeder.
StockAccounter med tilknyttede informasjonskanaler automatiserer og bokfører alle typer transaksjoner med aksjer og fond.
Tjenesten er rask og enkel å benytte. Kundene sender oss transaksjonsutskrifter/ kontoutskrifter eller sluttsedler fra sine respektive meglerhus, hvor vi utfører arbeidet med klassifisering, beregning/avregning, vurdering og kontering. Vi sender tilbake ferdigutarbeidet bokføringsjournal til kundene og/eller deres regnskapssystem. Alle journaler er ferdig konterte og videre tidkrevende arbeid av kunden er ikke nødvendig.
Tjenesten inkluderer en årlig journal og rapport med avstemming av realisert/urealisert gevinst/tap med tilhørende valuta -agio/-disagio. Ved forespørsel kan dette leveres hyppigere enn årlig. Systemet muliggjør forskjellige rapportuttrekk.
Fordelene ved å anvende StockAccounter er åpenbare: i tillegg til fortløpende ajourførte regnskaper og rapportering, er våre tjenester betydelig rimeligere enn tradisjonell bokføring med tilhørende arbeide. Dette vil frigi ressurser, tid og kapasitet som kan anvendes på andre arbeidsoppgaver eller oppdrag.
Andre type instrumenter som obligasjoner, sertifikater, valuta, opsjoner, futures, terminer, swap, short og andre derivater/finansinstrumenter. kan på forespørsel også behandles. Dette gjelder også for større kunder som ønsker spesialtilpasninger. Systemet er dimensjonert for å håndtere tilnærmet uendelig antall transaksjoner og kunder.
Bokføring av verdipapirtransaksjoner i henhold til gjeldende lover og regler er ressurskrevende og kan være faglig krevende. Dette fører ofte til mangelfull etterlevelse av regelverket. Med økende omfang og kompleksitet i regulatoriske krav og tilhørende sanksjoner fra tilsynsmyndigheter, er det hensiktsmessig å finne løsninger som ivaretar compliance.
Årsoppgjør
Ferdig årsoppgjør med kun noen få tastetrykk.
- Hent saldobalansen direkte fra DNB Regnskap
- Hent saldobalanse med dimensjonsspesifikasjoner (avdeling/prosjekt)
Integrasjon mellom DNB Regnskap og Visma Finale Årsoppgjør og Visma Finale Avstemming
Visma Finale Avstemming
Automatisert avstemming av balansekonti og utvalgte resultatkonti. Dokumenterer åpne poster, arkiverer og distribuerer avstemmingsresultat. Integrert med ditt regnskapssystem.
Visma Finale Årsoppgjør
Hjelper deg med ligningsoppgaver, årsregnskap og aksjonærregisteroppgaver. Innebygd automatikk sørger for at årsoppgjøret blir korrekt i henhold til norske lover og regler.
Med Visma Periode & År får du full oversikt og kontroll over årsoppgjøret
Fra DNB Regnskap har du muligheten til å manuelt eksportere SAF-T (fil) og importere den til Visma Periode & År.
Tips
I DNB Regnskap kan du eksportere SAF-T fra Innstillinger - Importsentral - Eksport SAF-T
- Integrasjonen settes enkelt opp fra Maestro Årsoppgjør
- Hent saldobalansen direkte fra DNB Regnskap
- Gjør oppslag i transaksjoner og bilag
- Integrasjonen er også koblet mot Maestro Avstemming